info@deharmoniealmere.nl

Arrangement Bottervaren
In De Harmonie lunchen en daarna bottervaren voor €115,00 per uur, dat is een aangenaam en stoer uitje. Maximaal 12 gasten. Vanaf het terras kijkt u uit op de Almeerse Botter AM1, bouwjaar 1890! Het is allemaal een kwestie van afspreken met de vrijwilligers van de AM1. Bijvoorbeeld lunch mee van De Harmonie en een middagvaart, een middagvaart en dineren, of dineren en avondvaart. We gaan zien wat we kunnen regelen met de vrijwilligers van de AM1.

Cocktailworkshop
Wordt welkom geheten in zomerse sferen op het terras voor een workshop cocktail shaken. Onze expert zal in het kort iets vertellen over het mixen en shaken van cocktails. Geen professionele bartender? Geen probleem!
Tijdens de workshop zal je genoeg ervaring opdoen om je eerste cocktails te shaken en misschien wel te beginnen aan een nieuwe hobby, of misschien wel het begin van een nieuwe carrière. Gedurende de 2 uur worden de kneepjes van het vak u bijgebracht. U bent uw eigen bartender. Na een korte uitleg kan de workshop dan ook echt van start gaan. U neemt zelf plaats achter de bar om uw eigen cocktail te maken. De juiste houding, een vleugje liefde en een grote glimlach zijn de ideale ingrediënten voor de perfecte moves. Met de juiste behandeling en garnering serveert u in no time de perfecte cocktail.

PROGRAMMA WORKSHOP COCKTAIL SHAKEN

• Ontvangst
  • Korte introductie
  • Cocktails maken 3 per persoon

Tijdsduur: 2 uur

Pizzaworkshop
Wordt welkom geheten in zomerse sferen op het terras voor een pizzaworkshop. Onze expert zal in het kort iets vertellen over het maken van de perfecte pizza. Geen professionele pizzakok? Geen probleem!
Tijdens de workshop zal je genoeg ervaring opdoen om je eerste pizza te maken en misschien wel te beginnen aan een nieuwe hobby, of misschien wel het begin van een nieuwe carrière. Gedurende de 2 uur worden de kneepjes van het vak u bijgebracht. U bent uw eigen pizzakok. Na een korte uitleg kan de workshop dan ook echt van start gaan. U gaat zelf aan de slag om de perfecte pizza te maken. De juiste ingrediënten, een vleugje liefde en een grote glimlach zijn de ideale ingrediënten voor de perfecte pizza. Met de juiste behandeling en garnering fabriceert u in no time de lekkerste pizza.

PROGRAMMA WORKSHOP PIZZA

• Ontvangst
  • Korte introductie
  • Pizza maken

Tijdsduur: 1 uur

Offerteaanvraag

Vul je gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.